Watch … the first foldable iPhone with an expected launch date

Folding The latest leaks revealed that Apple is working on a new iPhone with a folding clamshell design, and that the US technology giant is planning to launch its new phone in the near future.
According to gadgets 360, Apple is currently testing a new phone with a design that it did not previously offer in its iPhones, as it will come with a folding clamshell design similar to the famous Samsung Galaxy Z Flip.
Read also | The iPhone 13 has an unprecedented advantage not found in the iPhone 12
The leaks stated that the mysterious schedule for the launch of a foldable or foldable iPhone from “Apple” is expected to be launched in 2022 or 2023, in line with previous leaks that claimed that “Apple” will launch the first folded phone in September 2022.
In addition, the company will “Apple” through the first foldable phone with 5G technology, and technical leaker John Prosser revealed through a video clip that “Apple” is currently testing a new “iPhone” foldable phone in the future.
It is said that “Apple” is testing the structure of the iPhone in the form of a shell in the Foxconn factory in China, and according to the YouTube browser, the new phone will support an OLED screen that appears as a large screen like the iPhone 12 when opened. While there will be a smaller screen on the outer cover of the device.
Prosser said that the owner of the famous iPhone is currently testing the durability of the hinge for the foldable phone, given the importance of this part in such a category of devices.
The video is designed to give users an idea of ​​what the phone will look like, but it is not the final design. Brewer claims that Apple may offer this phone sometime in 2022 or even 2023.

للطي كشفت أحدث التسريبات عن اتجاه شركة آبل Apple، للعمل على هاتف آيفون iPhone جديد بتصميم صدفي قابل للطي، وأن عملاقة التقنية الأمريكية تخطط لإطلاق هاتفها الجديد في المستقبل القريب.
وبحسب ما ذكره موقع “gadgets 360″، تختبر شركة “آبل” حاليا هاتف جديد بتصميم لم يسبق أن قدمته في أجهزة آيفون التابعة لها، حيث سيأتي بتصميم صدفي قابل للطي شبيه بهاتف سامسونج الشهير Galaxy Z Flip.
أقرأ أيضاً| هواتف iPhone 13 ستحصل على ميزة غير مسبوقة لا توجد بـ آيفون 12
وذكرت التسريبات أن الجدول الزمنى الغامض لإطلاق أو هاتف آيفون قابل للطي من “آبل”، من المتوقع أن يتم إطلاقه خلال عام 2022 أو 2023، مما يتوافق مع التسريبات السابقة التى زعمت أن “آبل” ستقدم هاتفها المطوى الأول في سبتمبر 2022.
وإلى جانب ذلك، ستقدم شركة “آبل” من خلال هاتفها الأول القابل للطي بتقنية الجيل الخامس 5G، وكشف المسرب التقني “جون بروسر” من خلال مقطع فيديو أن “آبل” تختبر حاليًا هاتف “آيفون” جديدًا قابلًا للطي في المستقبل.
ويقال إن شركة “آبل” تختبر هيكل آيفون الصدفي الشكل في مصنع Foxconn بالصين، وبحسب اليوتيوبر بروسر فان الهاتف الجديد سيدعم شاشة بتقنية أوليد تظهر على شكل شاشة كبيرة كـ آيفون 12عند فتحها، بينما سيكون هناك شاشة أصغر في الغلاف الخارجي للجهاز.
وذكر “بروسر”، أن مالكة هواتف آيفون الشهيرة تختبر في الوقت الراهن متانة المفصل الخاص بالهاتف القابل للطي، وذلك لأهمية ذلك الجزء في مثل هذه الفئة من الأجهزة.
وقد تم تصميم مقطع الفيديو لتزويد المستخدمين بفكرة ما سيبدو عليه شكل الهاتف ولكنه ليس التصميم النهائي، ويدعي “بروير” أن آبل فد تقدم هذا الهاتف في وقت ما في عام 2022 أو حتى في عام 2023.

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لتحسين تجربتك. سنفترض أنك موافق على ذلك ، ولكن يمكنك إلغاء الاشتراك إذا كنت ترغب في ذلك. قبول قراءة المزيد