كنت هتجنن من كتر التفكير ايه اللي يخلي جوزي يحطلي المنوم في كوباية الشاي 1

كنت من كتر التفكير ايه اللي يخلي جوزي يحطلي في كوباية الشاي، يعني لو علاقتنا ة مع ب كنت هقول بيعمل كدة عشان ي معايا عني لكن احنا الحمدلله علاقتنا طبيعية جدا ومنسجمين اوي مع ب. يبقى اكيد بيي و بيستنى
لما ا عشان ينزل يقابل واحدة تانية بس لا استحالة دة بيخاف من ربنا جدا وبيصلي الوقت بوقته ولا يمكن يعمل كدة.
يأست ومش قادرة الاقي اي تفسير للي بيحصل وماكنش قدامي حاجة اعملها غير اني استنى لما يجيب الشاي من المطبخ واعمل نفسي نايمة واعرف هيحصل ايه ساعتها.
ودخلت عادي جدا زي كل يوم واول ماجاب كوباية الشاي عملت نفسي بشرب لكن دلقت نصها بسرعة على السجادة من غير ماياخد باله لان السجادة عندي نوعها تخين فهتشرب اي سوايل تقع عليها ومش هيبان اي اثر للشاي، استنيت بعد كدة دقتين تلاتة و عملت نفسي نايمة.

فضلت مستنية كتير تقريبا كدة ساعة ومفيش اي حاجة حصلت وكنت خلاص قربت ايأس واقوم من لكن حسيت بيه بدأ يقرب ، خوفت اوي و ابتدى قلبي يدق بسرعة من كتر الخوف مش متخيلة ابدا هيعمل فية ايه.

قرب اكتر وبدء يقول كلام مش مفهوم بعدها غيبت عن وماحستش غير تاني يوم الصبح ومعرفتش ايه
اللي حصل. تاني يوم اتكرر نفس الوضع بالظبط بس الفرق ان انا الصبح زوغت من الشغل وروحت اشتريت كاميرا مراقبة وركبتها في النجفة بتاعت اوضة ورجعت الشغل تاني من غير مايحس. وطبعا اول ما بدأ يقول روحت في وماحستش بنفسي غير الصبح زي الليلة اللي فاتت.

استنيت اول مانزل الشغل واتأكدت انه فعلا مشى بالعربية و جريت بسرعة افتح الفيديو و اكتشفت ساعتها المفاجأة…

إقرأ أيضاً  انا ميشرفنيش ان واحده زيك تكون مراتي 1

الجزء الثاني والاخير

يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لتحسين تجربتك. سنفترض أنك موافق على ذلك ، ولكن يمكنك إلغاء الاشتراك إذا كنت ترغب في ذلك. قبول قراءة المزيد

سياسة الخصوصية وملفات تعريف الارتباط