مصر الان مصر الان
random

آخر الأخبار

random
random
جاري التحميل ...

مفاجاة من العيار الثقيل | سما المصري تنشر فيديو إدانة ريهام سعيد وترد

صورة ارشيفية



واصلت الفنانة سما المصري، الهجوم على الإعلامية ريهام سعيد، بعد قرار حبسها على ذمة عدد من الاتهامات منها التحريض على خطف أطفال.


ونشرت "سما"، فيديو على حسابها الشخصي موقع "إنستجرام"، للإعلامية ريهام سعيد من إحدى حلقاتها ببرنامجها "صبايا الخير"، قالت خلاله، إنّه لا يوجد من يتدخل فيما تقوله أو تعرضه خلال الحلقات، ولا يوجد من يكتب لها الحلقات، فكل ما تتفوه به هو من أفكارها.


وعلقت "سما" على الفيديو وكتبت: "اهي اعترفت علي نفسها اهي ماجبتش حاجه من عندي هي المسئولة عن كل حاجة احبيبتي يارورو والله هتوحشيني يالوزه بتفكرني في الفيديو دا باللي قال في فيلم نحن لا نزرع الشوك قال ((أنا عترييس .عترييس الجامد والنبي عتريس)) طيب البسي بقى عشان خارجين".


ياجدعااااان ريهام طلعت بتاخد اجر في الشهر نص مليون جنيه....نص مليون جنيييييه عشان تشتم وتشهر وتفضح ستات مصر.....يااختييييييي ودا من واقع التحقيقات اللي تمت معاها ودا منشور علي موقع الدستور امبارح.....الطم....وطلعت هي المسئوله عن اعداد وتحرير الحلقات كمان وباعترافها اهو.........احبيبتي يارورو والله هتوحشيني يالوزه...بتفكرني في الفيديو دا باللي قال في فيلم نحن لانزرع الشوك قال((انا عترييس ...عترييس الجامد والنبي عتريس)) طيب البسي باه عشان خارجين🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
A post shared by سما المصري (@samaelmasrii) on


المصدر : الدستور

عن الكاتب

misr alan

التعليقات




جميع الحقوق محفوظة

مصر الان