الرئيسية / فن / سما المصري لـ”عجينة”: “من غير كسوف انت لسه بتاخد فياجرا؟”

سما المصري لـ”عجينة”: “من غير كسوف انت لسه بتاخد فياجرا؟”

سما المصري لـعجينة: من غير كسوف انت لسه بتاخد فياجرا؟ ردت الفنانة سما المصري، على النائب البرلماني إلهامي عجينة، بعد تعليقه لـ سما المصري على طرح فياجرا السيدات قائلًا: إحنا رجالة أوي"، فقالت المصري: "النائب البرلماني دا بيقول أنه راجل اوي، هو حد وجهلك كلام؟؟ولا علي راسك بطحه ولا ايه نظامك؟، احب اسال حضرتك سؤال: هو انت لسه بتاخد فياجرا؟، ياريت ترد من غير كسوف، لسه بتاخد فياجرا ياسياده النائب المحترم، ولا انت بؤ وخلاص؟.
وتابعت: "انت قبل كده قلت أن رجالة مصر كلهم عايشين بالفياجرا وانت اكيد ويهم بتاخد فياجرا الا إذا كنت معتبر نفسك مش من الرجالة بتاعت مصر ولا ايه؟، كان نفسي تبقي راجل اوي في تحقيق خدمات لأهل دايرتك الغلابة اللي انتخبوك مش في السيكو سيكو ياابيه.

View this post on Instagram

النائب البرلماني دا بيقول أنه راجل اوي….هو حد وجهلك كلام؟؟ولا علي راسك بطحه ولا ايه نظامك؟؟…..احب اسال حضرتك سؤال: هو انت لسه بتاخد فياجرا؟؟….ياريت ترد من غير كسوف…..لسه بتاخد فياجرا ياسياده النائب المحترم؟؟؟.ولا انت بؤ وخلاص؟؟….انت قبل كده قلت أن رجاله مصر كلهم عايشين بالفياجرا وانت اكيد ذيهم بتاخد فياجرا الا إذا كنت معتبر نفسك مش من الرجاله….بتاعت مصر…ولا اييه؟….كان نفسي تبقي راجل اوي في تحقيق خدمات لاهل دايرتك الغلابه اللي انتخبوك مش في السيكو سيكو ياابيه😂😂😂😂😂😂

A post shared by سما المصري (@samaelmasrii) on

المصدر الفجر

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *