الرئيسية / قصص (صفحه 2)

قصص

قصة هدي الفتاة الجزء الخامس

  لم تعيشي يوما مرغمة لفعل كل شي غصبا عنك …لم تتألمي لم تجهضي …إنه يكرهني يا أمي , نظراته مليئة بالحقد …لا أستطيع الإستمرار . حضر سيف بعد يومين يطلب مني مرافقته فرفضت فأجبرتني أمي بقوة على الذهاب معه و ما أن وصلنا إلي المنزل حتى قلت له : …

أكمل القراءة »

قصه البنت التى تواعد الشاب وهى ميته

قصه البنت التى تواعد الشاب وهى ميته كان هناك شاب فى مقتبل العمر وله معرفه بفتاه يحبها كانا يخرجان مع بعض ويقضيان معظم الوقت معا وبعد مده من هذه العلاقه أحست الفتاه بالملل من هذا الشاب ففكرت فى طريقه لتبعده عنها فأتته فى يوم وقالت له : تقدم لخطبتى شاب …

أكمل القراءة »

قصه البنت التى تواعد الشاب وهى ميته الجزء الثانى

وجدو الفتاه جالسه تقراء فى كتاب سحر واقتربو من الفتاة لكى يعرفو كيف تجلس هنا فى القبر من سنتين سالها الضابط من انتى فلم ترد واخذ يردد السؤال من انتى ولم تجبهم فاقترب منها والدها واخذ يتكلم معها والدموع تملا عينيه من الم فراق السنين وفرحه وجود ابنته على قيد …

أكمل القراءة »

احببت زوج اختي

قصة خطيرة عنوانها احببت زوج اختي اتمنى لاحد يعلق تعليقات سلبية لان القصة ايجابية كان يوم بعد زواج اختي بشهرين وانا كنت ازور اختي بشكل يومي لاني اساعدها على التنظيف لان منزلها كان كبير وهي ما كانت تقدر على تنظيفه لوحدها كان من طابقين. وكانت اختي غالبا تخليني انظف الطابق …

أكمل القراءة »

احببت زوج اختي الجزء الثانى

الجزء الثاني بعد ما خرجت وكنت بتصفح الفايسبوك لقيت رسالة جاتلي ع الماسنجر من حساب باسم جوز اختي لان صورته كانت علي البروفايل الرسالة دي عبارة عن صورة كانت سافلة جدا من الاخر صورة جنسية انا معرفش ازاي جاتله الحرأة يعمل كدا !!! وزي ما يكون ببختبر رد فعلي هيكون …

أكمل القراءة »

احببت زوج اختي الجزء الثالث

الجزء الثالث لما جلال دخل علي عفاف الحمام وهي بتاخد الشاور بتاعها البنت اتبرجلت واتخضت جامد عفاف .. ايه ده ؟!! انت اللي جابك هنا امشي اطلع بره يا سافل !! جلال .. انا قلت الافيكي الهدوم بس عفاف .. بقلك اطلع برة يا حيوان لاصرخ والم عليك الدنيا جلال …

أكمل القراءة »

احببت زوج اختي الجزء الرابع

الجزء الرابع جلال بسخرية .. ههههههههه.. ودا ايه ده بقي ؟!! ودا اسميه ايه ده بقي ؟!! عفاف .. انت ليه بطلت تكلمني زي الاول ؟!! ليه بطلت تبعتلي مسج وفيديوهات؟!! جلال .. امرك غريب يا عفاف !! انتي مش قلتي ملكش دعوة بيا تاني ؟!! عفاف .. وانت ما …

أكمل القراءة »

احببت زوج اختي الجزء الخامس

الجزء الخامس بعد ان دخلت زينب فجأة ووجدت جلال يقبل عفاف في شفتيها اراد جلال ان يخرج من هذا الموقف وبما انه مكار ومخادع خطرت علي باله فكرة جهنمية فقام بصفع عفاف بالقلم علي وجهها وهو يقول جلال .. انتي انسانه قليلة ادب .. انتي فعلا شيطان الحمد لله انك …

أكمل القراءة »

احببت زوج اختي الجزء السادس

الحلقه السادس جلال اتصل ب عفاف واتقابلوا في كازينو علي النيل وكان عاملها جو شاعري انما ايه من الاخر ومن حسن حظة ان اليوم ده صادف عيد الحب فجابلها دبدوب احمر جميل .. عفاف .. ايه ده يا جلال؟!! جلال .. دا دبدوب عشانك يا قمر .. انهاردة عيد الحب …

أكمل القراءة »

احببت زوج اختي الجزء السابع

الجزء السابع جلال .. ايوه مالها ليلة الدخلة عفاف .. فاكر ايه اللي حصل بالظبط جلال .. مش فاهم ايه اللي حصل يعني عريس وعروسة وليلة دخلة الناس كلها عرفة ايه اللي بيحصل في الليلة دي عفاف .. بس انت حصل معاك حاجة غريبة جلال .. عفاف اتكلمي علطول انا …

أكمل القراءة »