الجمعة , يوليو 10 2020

قصص

البنت اللي تدق على أرقام مميزة الجزء الاول

من اجمل القصص المؤثرة جدا قصه البنت اللي تدق على أرقام مميزة….. هـــــــــــذي قصته مع من دقة عليه بالصدفه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بصدفه دق عنده الجوال الا رقم غريب عنه مايعرفه .,رررد على الجوال الا بصوت ي*** * احلى من نسمة الليل واحلى من نغمة طرب كله حنان وشوق وغرام صوت بمعنى …

أكمل القراءة »

البنت اللي تدق على أرقام مميزة الجزء الثانى

قالت الثاني: كنت مجبورة على الزواج منه وكانت حياتي معاه مثل العذاب ماحسيت في يوم اني مرتاحه معاه وكان هو بدون اهتمام او يهتم بي كنت مجرد دمية في حياة ولا يسال عني ولا يفكر فيني وبعد اربع سنوان ثانيه انجبت منه ولد وطلقني . قال لها وبعدين وش صار …

أكمل القراءة »

احببت عدوي الجزء الاول

#احببت_عدوي بقلم / رانيا احمد اتجوزت جواز صالونات بقالي 4 سنين حاليا انا مطلقه حبيته اوي بعد الجواز بس هو طول فتره الخطوبه كان فيه حاجه غلط مش فهماها في تعامله معايا كان غريب وبيحاول ميعملش معايا اي مشاكل حتي لو انا اللي بدات وكان ماسك فيا بايده وسنانه وكنت …

أكمل القراءة »

احببت عدوي الجزء الثانى

قربت منه وانا عفاريت الدنيا كلها بتتنطط في وشي وخوفي كله راح ودوست علي رجله بكل قوتي وقولتله معاش ولا كان اللي يزلني فجاه قام وعروقه كلها بارزه ووشه احمر وومسكني من شعري جامد وقرب من شفايفي وهو بيقولي بكل غضب ورحمه امي اللي ماتت مقهوره لهوريكي النجوم ف عز …

أكمل القراءة »

احببت عدوي الجزء الثالث

#احببت_عدوي فضلت طول اليوم سرحانه ومقدرتش اقوم من علي الارض حاسه اني مشلوله معرفش انا قعده كدا بقالي قد ايه فجاه فوقت وحسيت بنفسي لما سمعت صوت الباب بيتفتح قومت وقفت وافتكرت اني معملتش الغدا وانه قالي زعله وحش وقفت قدامه بترعش من الخوف وهو وقف قدامي بيبصلي ووشه باين …

أكمل القراءة »

احببت عدوي الجزء الرابع

#احببت_عدوي الجزء الرابع دخلت اوضتي وانا منهاره من العياط وحاسه ان كل دا حلم بصيت في المرايه وانا حزينه علي شكلي وعلي شفايفي اللي لسه وارمه من بوسته حطيت ايدي عليها ودموعي لسه نازله وعيني ثابته مش بتتحرك فجاه الباب خبط وسمعته فتح وخوفت اوي اول ما سمعت صوت بابا …

أكمل القراءة »

احببت عدوي الجزء الخامس

الجزء الخامس #احببت_عدوي حضرت الاكل وانا واخده بالي من كل تفصيله فيه وخايفه ليعلق لي علي اي حاجه انا بقيت بترعب منه ومن هيئته مجرد ما بشوفه بحس قلبي هيقف من الخوف طلعت حطيت الاكل عالسفره كنا الساعه واحده بالليل وانا بترعش من الخوف من اي رد فعل ليه قولتله …

أكمل القراءة »

احببت عدوي الجزء السادس

الجزء السادس #احببت_عدوي خالد بعد ما بابا قاله هرجع سمعه ابوك وهتحاسب انا بس تطلق بنتي سكت ووشه كان بارد بدون تعابير ورد علي بابا قاله اسجنك بعد كدا ابقي افكر ف الطلاق بابا قاله ماشي لانه مفيش ف ايده غير كدا وانا قلبي بيتقطع علي ابويا اللي بيضحي عشاني …

أكمل القراءة »

احببت عدوي الجزء السابع

الجزء السابع #احببت_عدوي وصلنا البيت ومحدش فينا اتكلم ولا فاهم اللي عملناه دا ايه دورت وشي وبصتله ولسه هتكلم قالي هتفضلي علي زمتي لحد ما يعدي كام شهر عشان سمعتك وبعد كدا هطلقك ومن هنا لحد ما دا يحصل تجنبيني خالص واتقي شري ومتخلنيش اشوف وشك نهائي ودا لمصلحتك وسبني …

أكمل القراءة »

احببت عدوي الجزء الثامن

الجزء الثامن #احببت_عدوي خالد بيحكي……. قررت اوافق انها تروح تزور امها يومين عشان اختبر نفسي هبقي عامل ازاي من غيرها وعشان اتعود علي عدم وجودها لاني بحس في قربها احساس حلو بيضايقني اكنه جبل انا شايله مش عايزها تبعد بس مش عايزها تقرب حاسس اني ف متاهه ومش دا اللي …

أكمل القراءة »